.

3 februarie 2012

Talisman vs Aurel Tamas - te-am iubit



7 comentarii:

  1. Curat plagiat! (din partea Taliman-ului!!!)

    RăspundețiȘtergere
  2. plagiat-neplagiat puteau vorbi intre dansii in mod civilizat

    RăspundețiȘtergere
  3. Alin Oprea calca pe urmele manelistilor ?!? De ce sa se mai chinuie a produce cind mai usor e a prelua, a modifica si a se impauna cu creatia! E si asta o forma de arta, dar doar daca se face la modul corect. Aici nu este vorba de folclor, de piese culese si aduse la cunostinta auditorilor. Isi strica firma, se dovedeste a avea un caracter urit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect, se putea vorbi si toata lumea era multumita, evitindu-se un scandal urit. In fond sint atitea piese reluate, rearanjate etc. Dar probabil ca e si asta un fel de-a-si face reclama!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si, intre noi fie vorba, varianta lui Tamas, la piesa "Eu te-am iubit", imi place mai mult. O fi ca "de gustibus non disputandum", dar probabil ca multi sint de parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. pe de alta parte mi se pare usor degradant pentru Aurel Tamas sa se coboare la genul asta de problema

    RăspundețiȘtergere
  7. piesa celor de la Talisman e mai lucrata cu tehnica din dotare si e cam artificiala... la Tamas e mult mai naturala

    RăspundețiȘtergere