.

28 octombrie 2009

non e la rai - fine

pe ambra care o mai stie ? ce vremuri ...

4 comentarii:

  1. Eu, eu eeeeeeuuuuuu!!!! Ce vremuri, intr-adevar! Ma mir ca mi-am luat BACul cu Non e la RAI, Beverly Hills 90210 si Melrose Place... I'm so old...

    RăspundețiȘtergere
  2. you are antique, bro. erderly. living fosile. shall i go on? :))
    apropo, gandindu-ma la ambra&nostalgic stuff on tv, mi-am amintit de... well, alzheimer is killing me already. revin cand imi amintesc de ce mi-oi fi amintit!
    dar intre timp mi-am amintit asta (caci neuronii n-au murit, sunt numai incalciti):
    "the streets of san francisco, a quinn martin production, starring karl malden, also starring michael douglas..." (ti-i clar ca am google-it dupa quinn martin si karl malden, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. rezolvat !
    ( apropo de google ...exista si youtube )

    RăspundețiȘtergere